• E-commerce i płatności to nasza specjalność!
img

Chcesz zarabiać więcej - dowiedz się czym są zakupy mobilne?

Właściciele sklepów internetowych często zadają nam pytania dotyczące branży e-commerce. Jedni pytają o maksymalizację zysków sklepów, inni zaś o innowacyjnych metodach płatności, które mogą podnieść obroty sklepu. Sporo z Was pisze też o zakupach mobilnych i uważa, że m-commerce wkrótce rozwinie się do ogromnych rozmiarów. Postanowiliśmy zebrać kilka informacji w całość i powiedzieć Wam jak spersonalizować płatności w sklepie internetowym tak, aby zarabiał on jak najwięcej.

Czy płatności decydują o obrotach sklepu?

Zauważ, że coraz więcej Internautów używa urządzeń mobilnych do przeglądania sieci i robienia zakupów. Prawie 40% ruchu w sieci generują smartfony i tablety, a to dopiero początek ery urządzeń mobilnych. Gdy pijemy kawę w restauracji i operujemy naszym tabletem, to w większości są to czynności okołozakupowe. Przeglądamy więc sklepy internetowe, porównujemy ceny i interesujemy się tymi platformami, które maja spersonalizowane metody płatności.

Operatorzy szybkich płatności - czy współpracujesz z nimi?

Marki takie jak Dotpay lub PayU znane są niemal wszystkim Internautom. Oferują błyskawiczne przelewy nawet w weekendy i mają ponad 140 kanałów płatności. Z logicznego punktu widzenia wynika, że sklepy współpracujące z operatorami szybkich przelewów online zarabiają więcej, bo oferują swoim konsumentom niemal wszystkie możliwe sposoby płatności. Nawet osoby, które posiadają rachunek internetowy w banku spółdzielczym, mogą realizować błyskawiczne przelewy, ponieważ niemal wszystkie banki funkcjonujące na terenie Polski współpracują z operatorami szybkich przelewów.

Jak doszło do mobilności i dlaczego m-płatności to przyszłość sklepów?

Gdy sklepy internetowe zapragnęły zarabiać więcej, w tym samym czasie Google wprowadziło aktualizację do swoich algorytmów wyszukiwania. Od blisko dwóch lat pozycja strony internetowej w Google zależy od stopnia jej responsywności. Jeśli strona jest zoptymalizowana pod kątem deskopowych użytkowników, tak samo należy zrobić z wersją mobilną witryny. Gdy większość platform e-commerce wprowadziło zmiany, operatorzy płatności w tym samym momencie wyszli z responsywnymi bramkami płatności. W ten sposób powstały płatności mobilne, które zaczyna kochać nasze społeczeństwo.

Kto może płacić mobilnie?

Ponad 40% ruchu generowego w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych. Możemy więc teoretycznie przypuszczać, że obroty z m-rynku powinny wynosić około 1/3 całej jego wartości. Sklepy, które posiadają spersonalizowane bramki płatności, a do tego współpracują z operatorami szybkich przelewów online zarabiają więcej. Ponad 20 milionów Polaków posiada urządzenie mobilne, zatem zasięg tej branży to ponad 20 milionów potencjalnych klientów, którzy mogą płacić mobilnie.

Pora na M-commerce

W czasach obecnych standardem w branży e-commerce jest posiadanie witryny mobilnej. Jeśli zadbasz o pełną responsywność bramek płatności i zaczniesz współpracować z operatorami szybkich przelewów online, to masz szansę zmaksymalizować zyski. Jeśli odpowiadają Ci obecne zarobki i nie planujesz żadnych zmian - pamiętaj, że stanie w miejscu oznacza cofanie. Przyszłością sklepów internetowych jest mobilność i każdy kto chce się rozwijać, powinien o tym pamiętać. 

Zobacz również